top of page

AJUTOR

  • Unde vă pot găsi?
    Suntem un producător independent de cadouri tipărite. Produsele noastre sunt comercializate în magazinul nostru online www.yesplease.ro și pe platforma online Emag. De asemenea ne puteți găsi și în librăriile Cărturești, BookCity, Librarium si Libris din toată țara.
  • Unde vă pot contacta?
    Echipa noastră îți stă la dispoziție de luni pană vineri în intervalul orar 10:00-18:00 la adresa contact@yesplease.ro.
  • Stau în afara României. Pot comanda?
    Yes, please! este în continuă creștere. Momentan rețeaua noastră nu poate livra peste granițele țării. Însa sperăm să putem să o facem cât de curând.
  • Cât mă costă transportul?
    Prețul transportului este de 15 lei. Pentru comenzi mai mari de 120 lei livrarea este gratuită.
  • Este TVA-ul inclus?
    Yes, please! nu este o organizație plătitoare de TVA. Astfel, prețul afișat pe site-ul yesplease.ro este pretul final.
  • Oferiți reduceri pentru un volum mare de produse?
    Sigur! Poți să ne scrii un e-mail în care să ne dai mai multe detalii. Abia așteptăm să colaboram cu tine!
  • Este sigur să îmi folosesc cardul bancar?
    Pentru a te menține în siguranță, toate informațiile personale pe care le trimiți pe Yes, please! în procesul de plată sunt criptate folosind protecția Secure Socket Layer (SSL). Nu stocăm informații despre cărțile de credit pe serverele noastre. Dacă alegi să salvezi informațiile in Cardurile mele, secțiune regăsită în Contul meu, acestea sunt stocate doar în platforma de plați online.
  • Pot să returnez un produs fără nici un motiv?
    Da, poți. Este necesar să ne scrii la adresa de e-mail contact@yesplease.ro înainte de a trimite coletul. Cu toate că nu este nevoie să ne dai un feedback, acesta ne va ajuta să ne îmbunătățim serviciile. Produsele pot fi returnate în termen de 14 zile.
  • Produsul meu are o eroare de tipărire sau este deteriorat. Ce pot face?
    Ne pare rău să auzim asta. Contactează-ne prin e-mail la adresa contac@yesplease.ro. Pentru a rezolva problema cât mai rapid, dă-ne cât mai multe detalii. îți vom răspunde în cel mai scurt timp posibil. Înainte de asta, te rugăm, verifică secțiunea Politica de returnare din Termeni și condiții.
  • Pot să îmi șterg contul?
    Da, poți. Pentru a-ți șterge contul, trimite-ne un e-mail la contact@yesplease.ro. Vom șterge contul fară alte întrebări.
  • Ce este GDPR?
    GDPR este Regulamentul General Privind Protecţia Datelor. Acesta a fost creat cu scopul de a reglementa modul în care datele personale ale cetăţenilor Uniunii Europene sunt protejate de companii. Mai multe detalii despre protectia datelor cu caracter personal puteti gasi aici.
  • Am o întrebare la care nu am găsit răspunsul. Ce fac?
    În cazul în care nu ai găsit înca răspunsul la întrebarea ta, ne poți găsi datele de contact în secțiunea de mai jos. Îți vom răspunde cu bucurie la întrebarea ta.
bottom of page